Hoe alles moeiteloos je kant op komt als je goed bent afgestemd

Door op dagelijkse basis te gaan schrijven en elke dag een nieuw droomscript voor mezelf te schrijven, zie ik hoe het Universum (God), geef er een naam aan, het leven(de) zelf, mij in alle mogelijke opzichten steunt om mij te helpen mijn wensen te realiseren.

Ik ben natuurlijk nog helemaal nog niet zo lang bezig met ZiNiZ en nog korter met ZIM, en kijk eens wat er allemaal al voor magische en mooie dingen in mijn leven zijn gekomen. En het leven regelt zichzelf.

Het stuurt de juiste mensen op mijn pad, het zorgt voor voldoende inkomsten en als de inkomsten laag zijn, dan komt er steevast uit onverwachte hoek ergens geld opduikelen, onlangs nog weer een leuke meevaller van de belastingdienst bijvoorbeeld, maar ook op kleine schaal zie je hoe dingen als vanzelf lopen.

Zo heb ik een vaste club van mensen die op wekelijkse of soms zelfs dagelijkse basis bij mij komt aanwaaien. Lang niet altijd, meestal zelfs niet, om een boek te kopen. Maar gewoon voor de gezelligheid, om anderen te ontmoeten, om een beetje te ouwehoeren maar die toch het contact en de mogelijkheid tot ontmoeting met anderen weten te waarderen.

Wat je geeft, krijg je altijd ruimschoots terug. Mensen zeggen wel eens tegen me, je moet een potje op tafel zetten. Voor al die koffie, thee, koekjes, snoepjes en dropjes, die je altijd weg geeft. Maar dat is helemaal niet nodig. Dan neemt de één een pak dropjes mee, dan komt de ander met een pakje thee, de volgende neemt koekjes mee, de ander een keer wat fruit, hoeveel leuker is dat niet? Dat is toch veel leuker dan een potje op tafel zetten en om geld te vragen?

En daarnaast helpt iedereen me graag. Met allerhande klusjes, rondbrengen van flyertjes, boekjes inscannen, noem het maar op.
Als je echt doet wat je graag doet en je doet dat met heel je hart, dan werkt alles mee om het jouw zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Ik geef op regelmatige basis workshops intuïtief schrijven. Deze zijn op specifieke thema’s gericht. De zeven thema’s van de ZiNiZ Inspiration Movement. Voor meer daarover zie het kopje ZIM en /of het kopje schrijfworkshops op onze website, http://www.zinizdeventer.nl En lees de blogs en volg me op FB, dan krijg je een beeld van wie ik ben en wat ik doe en wat mijn missie is hier in dit leven. Facebookpagina ZiNiZ Inspiration Movement

Geef een reactie

